aşure

Görele Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı'nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Dualarla başlayan etkinlikte birlik, beraberlik ve paylaşma mesajları verildi.
26.06.2026
0
1
Giresun Prof. Dr. A. İlhan Özdemir Devlet Hastanesi'nde Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen etkinlikte, hasta yakınları, hastalar ve sağlık çalışanlarına aşure ikram edildi. Programda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi.
26.06.2026
0
1