ilaçlama

Giresun Belediyesi, yaz aylarında artış gösteren sivrisinek ve haşerelere karşı mücadeleyi hızlandırdı. Belediye Başkanı Fuat Köse, Veteriner İşleri Müdürlüğü’nü ziyaret ederek ilaçlama çalışmalarını yerinde inceledi ve ekiplerin kent genelinde yoğun mesai sürdüreceğini açıkladı.
17.06.2026
0
5
Giresun İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, fındık üreticilerini Kahverengi Kokarca ve Külleme Hastalığına karşı uyardı. Yapılan saha kontrollerinde her iki tehdidin de bahçelerde yoğun şekilde görülmeye başladığı belirtilerek üreticilere vakit kaybetmeden ilaçlama çağrısı yapıldı.
04.06.2026
0
4
Giresun Belediyesi, yaz sezonu ve Uluslararası Aksu Festivali öncesinde Giresun Kalesi’nde kapsamlı ilaçlama çalışması gerçekleştirdi. Sivrisinek ve zararlılara karşı yapılan çalışma ile ziyaretçilerin daha konforlu vakit geçirmesi hedefleniyor.
15.05.2026
0
3
Giresun İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, fındık kurdu ve kahverengi kokarca zararlısına karşı ilaçlı mücadele döneminin başladığını duyurdu. Üreticilere, bahçelerini kontrol ederek doğru zamanda müdahale etmeleri çağrısı yapıldı.
05.05.2026
0
9