paylaşma

Görele Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı'nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Dualarla başlayan etkinlikte birlik, beraberlik ve paylaşma mesajları verildi.
26.06.2026
0
1
Giresun’da Kayadibi İlköğretim Okulu 3/A sınıfı öğrencileri, kendi harçlıklarını biriktirerek hazırladıkları Ramazan kolileriyle ihtiyaç sahibi ailelere destek oldu. Minik öğrencilerin bu anlamlı dayanışması, çevrelerinde büyük takdir topladı.
07.03.2026
0
19