Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Giresun’da iki gündür haber alınamayan polis memuru Osman Sinan’dan acı haber geldi. Yapılan arama çalışmalarının ardından sahilde bulunan cansız bedenle ilgili yürütülen incelemede, Osman Sinan’ın yaşamını beylik tabancasıyla sonlandırdığı belirlendi.
Giresun İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü’nde görev yapan polis memuru Osman Sinan’ın görev saatinde mesaisinde olmadığı tespit edilince emniyet birimlerince arama çalışması başlatıldı.
Yapılan araştırmalar ve güvenlik kamerası incelemeleri sonucunda Sinan’ın cansız bedenine Fevzi Çakmak Mahallesi’nde, 19 Eylül Kapalı Spor Salonu karşısındaki sahil kesiminde ulaşıldı. Bölgeye sevk edilen ekipler tarafından denizden çıkarılan cenaze, Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından otopsi yapılmak üzere Giresun Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.
KAMERA KAYITLARI GERÇEĞİ ORTAYA ÇIKARDI
Olayla ilgili yürütülen soruşturmada incelenen güvenlik kamerası görüntülerinde, Osman Sinan’ın önceki gece kayalıklar bölgesine geldiği tespit edildi. Yapılan incelemeler sonucunda polis memurunun beylik tabancasıyla yaşamına son verdiği ve ardından denize düştüğü belirlendi.
İlk değerlendirmelerde Osman Sinan’ın bir süredir ailevi sorunlar yaşadığı ve olayın bu nedenle gerçekleşmiş olabileceği üzerinde duruldu. Kesin bulguların adli soruşturma ve otopsi raporuyla netleşeceği öğrenildi.
VAKFIKEBİR’DE TOPRAĞA VERİLECEK
Emniyet teşkilatında üzüntüye neden olan olayın ardından Osman Sinan için bugün Trabzon’un Vakfıkebir ilçesine bağlı İshaklı Köyü Camii’nde öğle namazına müteakip cenaze namazı kılınacak. Sinan’ın cenazesi, aile mezarlığında toprağa verilecek.
Polis memurunun vefatı, meslektaşları ve yakınları arasında büyük üzüntü yarattı.