Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Duroğlu Belediyesi, yaz sezonunun başlamasıyla birlikte asfalt çalışmalarına hız verdi. Belde genelinde yürütülen çalışmalarla ulaşım altyapısının güçlendirilmesi ve yol kalitesinin artırılması hedefleniyor.
Giresun’un Duroğlu beldesinde asfalt sezonu resmen başladı. Duroğlu Belediyesi ekipleri, belirlenen program doğrultusunda mahallelerde yol yenileme ve asfaltlama çalışmalarını sürdürüyor.
Yaz aylarının gelmesiyle birlikte sahaya çıkan belediye ekipleri, ihtiyaç duyulan bölgelerde asfalt serimi gerçekleştirirken, ulaşımın daha güvenli ve konforlu hale getirilmesi için yoğun mesai harcıyor.
“ÖNCELİĞİMİZ VATANDAŞIN KONFORU”
Duroğlu Belediye Başkanı Halil Çetin, çalışmaların belde genelindeki tüm mahallelerde planlı şekilde devam ettiğini belirtti.
Vatandaşların daha güvenli ve rahat ulaşım imkanlarına kavuşması için çalıştıklarını ifade eden Çetin, asfalt sezonunun başlamasıyla birlikte ekiplerin sahada aktif görev yaptığını söyledi.
Başkan Çetin, “Yaz aylarının gelmesiyle birlikte asfalt sezonunu başlattık. Ekiplerimiz hazırlanan program çerçevesinde mahallelerimizde çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Önceliğimiz vatandaşlarımızın konforu, güvenliği ve huzurudur. Bu anlayışla hizmet üretmeye ve beldemizin yaşam kalitesini artırmaya devam edeceğiz” dedi.
ÇALIŞMALAR ETAP ETAP SÜRECEK
Duroğlu Belediyesi tarafından yürütülen asfaltlama çalışmalarının ihtiyaç duyulan tüm mahallelerde etaplar halinde devam edeceği bildirildi.
Yapılan yatırımlarla birlikte yol ağının daha modern hale getirilmesi, ulaşım standartlarının yükseltilmesi ve vatandaşların günlük yaşamının kolaylaştırılması amaçlanıyor.
