Giresun’da ilk kazma Bahtiyar Aydın Caddesi’nde vuruldu

Giresun Belediyesi, ulaşım güvenliğini artırmak amacıyla asfalt sezonunu başlattı. Sezonun ilk çalışması Teyyaredüzü Mahallesi’nde hayata geçirilirken, kullanım ömrünü tamamlayan asfaltın yenilenmesi için ekipler sahaya indi.

Giresun’da ilk kazma Bahtiyar Aydın Caddesi’nde vuruldu
REKLAM ALANI
Yayınlama: 25.06.2026
1
A+
A-

Giresun Belediyesi tarafından kent genelinde planlanan asfalt programı kapsamında çalışmalar başladı. Sezonun ilk uygulaması, şehrin en yoğun güzergâhlarından biri olan Teyyaredüzü Mahallesi Şehit Tuğgeneral Bahtiyar Aydın Caddesi’nde gerçekleştiriliyor.

Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışma kapsamında, sürüş güvenliğini olumsuz etkileyen ve kullanım ömrünü tamamlayan mevcut asfaltın söküm işlemlerine başlandı. Eski asfaltın kaldırılmasının ardından zeminde gerekli düzenleme ve iyileştirmeler yapılacak, daha sonra cadde sıcak asfaltla kaplanacak.

YAZ BOYUNCA DEVAM EDECEK

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, asfalt çalışmalarının belirlenen program doğrultusunda şehir genelinde sürdürüleceğini söyledi.

Köse, vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştırmayı hedeflediklerini belirterek, tüm mahallelere eşit hizmet ulaştıracaklarını ifade etti. Yol yenileme çalışmalarının öncelikli olarak daha fazla sorun yaşanan bölgelerden başlayacağını kaydeden Köse, halktan gelen taleplerin de dikkate alındığını vurguladı.

Başkan Köse, yaz sezonu boyunca bakım, onarım ve asfalt yenileme çalışmalarının devam edeceğini belirterek, vatandaş memnuniyetinin belediye hizmetlerinde en önemli ölçüt olduğunu dile getirdi.

 

REKLAM ALANI
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.