Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Giresun Belediyesi, sosyal belediyecilik anlayışı doğrultusunda özel bireylere yönelik etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Belediye Meclis Üyesi Özcan Konal’ın öncülüğünde düzenlenen organizasyon kapsamında özel bireyler ve aileleri Giresun Adası’nda gezi programına katıldı.
Altınpost teknesiyle gerçekleştirilen ada turunda katılımcılar deniz yolculuğunun keyfini çıkarırken, Giresun Adası’nın tarihi ve doğal güzelliklerini de yakından görme fırsatı buldu. Gün boyu süren etkinlikler renkli görüntülere sahne oldu.

BAŞKAN KÖSE KATILIMCILARLA BULUŞTU
Etkinliğe katılan Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, özel bireyler ve aileleriyle yakından ilgilenerek sohbet etti. Katılımcıların mutluluğuna ortak olan Köse, özel bireylerin toplumun ayrılmaz bir parçası olduğunu vurguladı.
Başkan Köse, belediye olarak özel bireylerin sosyal yaşamın içerisinde daha aktif yer alabilmeleri için çalışmalar yürüttüklerini belirtti.

“YÜZLERİNDEKİ TEBESSÜM BİZİ MUTLU EDİYOR”
Etkinlikte konuşan Köse, “Özel bireylerimizin mutluluğu ve yaşamın her alanında aktif bir şekilde yer alabilmeleri bizim için son derece önemli. Sosyal hayata katılımlarını artıracak çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bugün onların yüzlerindeki tebessümü görmek bizleri de son derece mutlu etti. Giresun Belediyesi olarak özel bireylerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.
Köse ayrıca, özel bireylere yönelik sosyal, kültürel ve sportif etkinliklerin önümüzdeki dönemde de artırılarak sürdürüleceğini ifade etti.
Etkinliğe katılan özel bireyler ve aileleri ise organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek Giresun Belediyesi’ne, Belediye Başkanı Fuat Köse’ye ve etkinliğin düzenlenmesinde öncülük eden Belediye Meclis Üyesi Özcan Konal’a teşekkür etti.
