Giresun İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, fındık üreticilerini Kahverengi Kokarca ve Külleme Hastalığına karşı uyardı. Yapılan saha kontrollerinde her iki tehdidin de bahçelerde yoğun şekilde görülmeye başladığı belirtilerek üreticilere vakit kaybetmeden ilaçlama çağrısı yapıldı.