KentKonseyi

Giresun Kent Konseyi Haziran Ayı Yürütme Kurulu Toplantısı'nda, kentin sosyal, kültürel ve ekonomik gelişimine katkı sağlayacak projeler ele alındı. Toplantıda turizmden tarıma, sosyal sorumluluktan üniversite iş birliklerine kadar birçok başlıkta öneriler değerlendirildi.
26.06.2026
0
0
Giresun Kent Konseyi’nin 12. Olağan Genel Kurulu’nda mevcut Başkan Dr. İsmail Cem Feridunoğlu, üyelerin oy birliğiyle yeniden başkanlığa seçildi. Tek listeyle gidilen seçimde Feridunoğlu güven tazeleyerek yeni dönem için yetki aldı.
22.06.2026
0
2