Giresun’da 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca teknoloji, bilim, spor ve TÜBİTAK proje yarışmalarında derece elde eden öğrenci ve öğretmenler için ödül töreni düzenlendi. Başarılarıyla öne çıkan isimler ödüllerini Giresun Valisi Mustafa Koç’un elinden aldı.