Giresun’da öğrenci ve öğretmenlere ödül yağdı

Giresun’da 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca teknoloji, bilim, spor ve TÜBİTAK proje yarışmalarında derece elde eden öğrenci ve öğretmenler için ödül töreni düzenlendi. Başarılarıyla öne çıkan isimler ödüllerini Giresun Valisi Mustafa Koç’un elinden aldı.

Giresun’da öğrenci ve öğretmenlere ödül yağdı
REKLAM ALANI
Yayınlama: 25.06.2026
1
A+
A-

Giresun’da eğitim, bilim ve spor alanlarında önemli başarılara imza atan öğrenci ve öğretmenler, Çotanak Konferans Salonu’nda düzenlenen törenle ödüllendirildi.

2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca teknoloji, bilim, spor ve TÜBİTAK proje yarışmalarında derece elde eden öğrenciler ile danışman öğretmenlerin katıldığı törende, yıl boyunca gösterilen gayret ve başarılar takdirle karşılandı.

EMEK VE BAŞARI ÖDÜLLENDİRİLDİ

Programda konuşan yetkililer, öğrencilerin akademik ve sosyal alanlarda elde ettiği başarıların Giresun’un eğitim seviyesine önemli katkılar sunduğunu vurguladı.

Törende farklı kategorilerde derece elde eden öğrenciler ve danışman öğretmenler sahneye davet edilerek ödüllerini Giresun Valisi Mustafa Koç’un elinden aldı.

VALİ KOÇ’TAN TEBRİK MESAJI

Ödül takdimi sırasında değerlendirmelerde bulunan Giresun Valisi Mustafa Koç, başarı elde eden öğrenciler ve öğretmenleri kutladı.

Vali Koç, “Elde ettikleri başarılarla ilimizin gururu olan öğrencilerimizi ve onları emekle yetiştiren kıymetli öğretmenlerimizi tebrik ediyor, başarılarının artarak devam etmesini temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.

Tören, toplu fotoğraf çekimi ve hatıra karelerinin ardından sona erdi.

 

REKLAM ALANI
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.