Vali Koç’tan Babalar Günü ziyareti

Giresun Valisi Mustafa Koç ve eşi Neslihan Gül Koç, Babalar Günü dolayısıyla şehit babası Neşet Cebeci’yi evinde ziyaret etti. Duygu dolu ziyarette şehit ailelerinin milletin en kıymetli emanetleri olduğu vurgulandı.

Vali Koç’tan Babalar Günü ziyareti
REKLAM ALANI
Yayınlama: 23.06.2026
1
A+
A-

Giresun Valisi Mustafa Koç ve eşi Neslihan Gül Koç, Babalar Günü kapsamında anlamlı bir ziyarete imza attı. Vali Koç, 13 Nisan 1997 tarihinde Tunceli’nin Ovacık ilçesinde bölücü terör örgütü mensuplarıyla çıkan çatışmada şehit olan Piyade Uzman Onbaşı Ersin Cebeci’nin babası Neşet Cebeci’yi hanesinde ziyaret etti.

Gerçekleştirilen ziyarette şehidimizin aziz hatırası dualarla ve rahmetle yâd edilirken, aile bireyleriyle de yakından ilgilenildi.

“ŞEHİT BABALARI BAŞ TACIMIZDIR”

Vali Mustafa Koç, şehit babalarının fedakârlıkları ve gösterdikleri metanetle milletin gönlünde özel bir yere sahip olduğunu belirterek Neşet Cebeci’nin Babalar Günü’nü kutladı.

Koç, şehit ailelerinin her zaman devletin ve milletin en kıymetli emanetleri olduğunu ifade ederek, onların yanında olmaya devam edeceklerini dile getirdi.

DEVLETİN ŞEFKATİ HER ZAMAN YANLARINDA

Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette şehit ailesinin talep ve düşünceleri de dinlendi. Devletin tüm imkânlarıyla şehit ailelerinin yanında olduğu vurgulanırken, ailelerin yalnız bırakılmayacağı mesajı verildi.

Babalar Günü vesilesiyle gerçekleştirilen ziyaret, şehit ailelerine verilen değerin ve vefanın bir göstergesi olarak takdir topladı.

 

REKLAM ALANI
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.