Görele’de aşure ikramı yapıldı

Görele Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Dualarla başlayan etkinlikte birlik, beraberlik ve paylaşma mesajları verildi.

Görele’de aşure ikramı yapıldı
REKLAM ALANI
Yayınlama: 26.06.2026
0
A+
A-

Görele Belediyesi tarafından Muharrem ayı kapsamında düzenlenen aşure etkinliğinde vatandaşlara aşure dağıtıldı. Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştirilen programa ilçe sakinleri yoğun ilgi gösterdi.

Etkinlik, Hacı Mustafa Kuloğlu Şehitlik Camisi İmamı Şenol Yılmaz’ın Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başladı. Ardından Görele Vaizi Yunus Emre Haşıl tarafından dua edildi.

BİRLİK VE BERABERLİK VURGUSU

Programda konuşan Belediye Başkan Vekili Aysel Uzun, aşurenin farklı tatların aynı kazanda uyum içinde buluşmasının en güzel simgelerinden biri olduğunu söyledi.

Uzun, Görele’de de farklı kültürlerin ve yaşamların kardeşlik içinde bir arada bulunduğunu belirterek, “Bu özel gün vesilesiyle paylaşmanın çoğaldığı, komşuluğun güçlendiği ve bereketin arttığı bir zamanı birlikte yaşıyoruz. Aşuremiz nasıl birliğin lezzetini taşıyorsa, bu duyguyu hayatımızın her alanına taşımayı diliyoruz.” ifadelerini kullandı.

Etkinlik, vatandaşlara aşure ikram edilmesinin ardından sona erdi.

 

REKLAM ALANI
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.