NihatÖzkök

Giresun Valisi Mustafa Koç, Jandarma Teşkilatının 187. ve Sahil Güvenlik Komutanlığının 44. kuruluş yıldönümü dolayısıyla iki kurumu ziyaret ederek personelin kuruluş yıl dönümünü kutladı.
22.06.2026
0
2
Giresun Valisi Mustafa Koç, görevlerinde üstün gayret gösteren jandarma personelini Valilik Makamı’nda kabul ederek başarı belgeleriyle ödüllendirdi.
17.06.2026
0
2