AcilSağlık

Giresun İl Ambulans Servisi Başhekimliği tarafından yapılan kalite değerlendirmelerinde başarılı bulunan üç acil sağlık hizmetleri istasyonu teşekkür belgesiyle ödüllendirildi. Törende sağlık çalışanlarının özverili çalışmaları takdir edildi.
23.06.2026
0
0