Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Giresun İl Ambulans Servisi Başhekimliği tarafından yapılan kalite değerlendirmelerinde başarılı bulunan üç acil sağlık hizmetleri istasyonu teşekkür belgesiyle ödüllendirildi. Törende sağlık çalışanlarının özverili çalışmaları takdir edildi.
Giresun İl Ambulans Servisi Başhekimliği Kalite Direktörlüğü tarafından, Sağlıkta Kalite Standartları (SKS) kapsamında gerçekleştirilen değerlendirmeler sonuçlandı. Yapılan incelemelerde kalite kriterlerini başarıyla yerine getiren acil sağlık hizmetleri istasyonları ödüle layık görüldü.
Değerlendirmeler sonucunda Görele 1 Nolu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu, Bulancak 3 Nolu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu ve Giresun 2 Nolu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu teşekkür belgesi almaya hak kazandı.
BELGELER TÖRENLE TAKDİM EDİLDİ
Başarılı istasyonların yöneticileri ve sağlık personellerine teşekkür belgeleri, Giresun İl Sağlık Müdürü Öğr. Üyesi Dr. İskender Aksoy tarafından düzenlenen törenle verildi.
Törende sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen Aksoy, acil sağlık hizmetlerinde kalite standartlarının yükseltilmesinin büyük önem taşıdığını vurguladı.
“KALİTELİ HİZMET VATANDAŞ MEMNUNİYETİNİ ARTIRIYOR”
İl Sağlık Müdürü Dr. İskender Aksoy, kaliteli sağlık hizmetinin vatandaş memnuniyetine doğrudan katkı sağladığını belirterek, başarılı çalışmalarıyla öne çıkan tüm sağlık personelini tebrik etti.
Aksoy, özveriyle görev yapan sağlık çalışanlarına teşekkür ederek, sağlık hizmetlerinde kaliteyi artırmaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.
Giresun İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri de acil sağlık hizmetlerinde kalite standartlarının daha da yükseltilmesi için çalışmaların devam edeceğini bildirdi.
