biyolojik mücadele

Giresun’un en önemli geçim kaynağı olan fındığı tehdit eden kahverengi kokarcaya karşı, Keşap ilçesinde çevre dostu ve sürdürülebilir "biyolojik mücadele" seferberliği başlatıldı. Fındık Araştırma Enstitüsü laboratuvarlarında üretilen samuray arıları, düzenlenen törenle Düzköy’de doğaya salındı.
28.06.2026
0
1